Hey!

Ik wil het vandaag hebben over iets dat altijd terugkomt in mijn leven: balans.
Een beetje van dit, een beetje van dat.

Balans tussen werk en privé.
Tijd voor jezelf én tijd voor je partner.
Gezelligheid met vrienden én rust in je eentje.

Je hoeft niet te kiezen. Je mag beide.

Maar het vraagt bewustzijn.
Dat je jezelf niet verliest in het één en het ander vergeet.

Mijn tip voor deze week:
Kijk eerlijk waar je nu te veel of te weinig aandacht aan geeft.
Schrijf het op. Één ding. En verander iets kleins.

Deze blog kan je helpen:
👉 https://bllthelabel.com/positieve-gewoontes

Een quote die me helpt om in balans te blijven:
"Balans is niet alles perfect doen. Het is weten wanneer je moet bijsturen." – Nick

Blijf dichtbij jezelf.
Voel wat jij nodig hebt.

En vergeet niet: balans is geen einddoel, maar een manier van leven.
Lobi ♥️ Nick

T-shirt Club DU Lobi - Niet Perfect Wit

club-du-lobi-niet-perfect-wit

34,00

BESTELLEN
facebook instagram